Wastoren

Vivien

Niet 100% tevreden over de prijs/kwaliteit. Een vrij dure kast voor wat je allemaal in elkaar moet zetten. Veel schroeven/stappen voor veel geld.

Reactie Wastoren:

Beste Vivien, bedankt voor je feedback! We vinden het spijtig om te horen dat u niet helemaal tevreden bent over onze pijs-kwaliteit verhouding. Zo te lezen heeft het voornamelijk te maken met de zelf-montage. Bij Wastoren streven we naar de hoogste kwaliteitsnormen voor onze kasten. Onze producten zijn vervaardigd van betrouwbaar en hoogwaardig materiaal. Hierdoor kunnen wij zeggen dat we als enige in Europa een 100% veiligheidsgarantie kunnen bieden.
De prijs van onze kasten weerspiegelt dit. Desondanks begrijpen we dat de zelfmontage uitdagend kan zijn. Hoewel we geen montage service aanbieden, hadden we u graag doorverwezen naar een van onze Hubo partners voor mogelijke hulp. We betreuren het dat we deze oplossing niet hebben kunnen aanbieden.
We hopen dat ondanks deze uitdaging u nog steeds veel plezier zult beleven aan uw mooie opstelling. Mocht u nog verdere vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Amber - team Wastoren

Score voor Wastoren: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Wastoren 5 eenheden