Wastoren

Marie-Claire Bosmans

Goed product
levering aan deur staat idd in de voorwaarden maar het merendeel van de mensen die deze kasten besteld zijn zorgbehoevend (zoals ik). Gelukkig was er iemand aanwezig bij levering (ik had immers geen telefoontje gehad) om alles binnen te zetten.
stickers met nummers om in mekaar te zetten zou misschien eenvoudiger zijn. Nu was het een hele klus om de juiste plaat te vinden

Reactie Wastoren:

Beste mevrouw Bosmans, Allereerst; hartelijk dank voor het achterlaten van een uitgebreide review met daarin uw ervaringen. We zijn blij om te lezen dat u tevreden bent over het product, maar we vinden het uiteraard vervelend dat u de levering zo heeft ervaren. Wij hebben gelijk contact opgenomen met onze transporteur in België. Excuses voor het ongemak, want zij hadden u inderdaad van te voren moeten bellen. Uw punt ter verbetering omtrent de genummerde panelen nemen wij mee voor in de toekomst. Om nu sommige onderdelen al wat duidelijker te communiceren hebben wij een montage video gemaakt van de twee type wasmachine kasten, zodat die wat gemakkelijker te monteren zijn. Hopelijk heeft dit u nog een beetje verder geholpen! Geniet van het mooie en functionele eindresultaat. Fijne dag. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

Score voor Wastoren: 3.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
kast wasmachine en kast droogkast