Wastoren

M van der Stel

Service is prima
Kwaliteit van het product qua afwerking vind ik voor het geld wat je er voor betaald meer dan teleurstellend. Een bekende Zweeds bedrijf levert voor ongeveer hetzelfde geld een kastenwand van 3 meter met allerlei opberg mogelijkheden.
Ware het niet dat de uitvoering van de wastoren wel zwaarder is qua gebruikte planken.

Reactie Wastoren:

Beste meneer van der Stel, Allereerst; hartelijk dank voor het delen van uw feedback! Wij vinden het erg vervelend dat u niet tevreden bent over de kwaliteit. Ik heb nog gekeken, maar ik kan zo geen melding van u vinden over beschadigde onderdelen oid? Wij willen graag een hoge kwaliteit van onze kasten waarborgen en sturen daarom ook altijd, geheel kosteloos, nieuwe onderdelen op; indien er iets beschadigd is of niet goed is afgewerkt. Het zou kunnen kloppen dat u voor hetzelfde geld bij de Ikea meer kasten kunt krijgen. Echter maakt de Ikea geen gebruik van hele sterke bevestigingsmaterialen, zoals de schroeven etc. Ook heeft het geen ventilatie rooster, kiepzekering of een metalenbodemplaat. Dit zijn allerlei onderdelen die onze kasten kostbaarder maken. Mochten wij u nog ergens bij kunnen helpen om de kwaliteit te kunnen verbeteren, dan doen wij dit graag. Indien dat niet meer gewenst is, hoop ik dat u wel geniet van de oplossing. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

Score voor Wastoren: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Wastoren