Wastoren

martijn van tricht

Goede informatie op website, snelle levering, goede afspraken. betreffende levering, goed product. Enige kleine puntje van kritiek is dat de handleiding welke meegeleverd is niet geheel duidelijk is op een paar punten en met een deel niet te zien is hoe een plank gemonteerd moet worden, doe je dit niet juist kun je aan het einde weer alles los hales.verder zijn wij erg tevreden.

Reactie Wastoren:

Beste meneer van Tricht, Heel erg bedankt voor het delen van uw uitgebreide ervaringen met zowel onze service, website, product en de opbouw daarvan. We zijn ook blij dat u uw puntje van kritiek deelt. Toevallig hebben wij sinds vorige maand montage video's online geplaatst op de klantenservice pagina en staan er ook QR codes op de montage handleidingen die je daar naartoe moeten leiden. Ik begrijp dat dit een beetje mosterd na de maaltijd is voor u; maar toch leuk om even te delen dat wij hebben geluisterd naar ook eerder gegeven feedback :) Dank voor uw aanbeveling en geniet van het eindresultaat! Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

Score voor Wastoren: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Wastoren voor droger en wasmachine