Wastoren

Pieter Wouda

De spullen zijn in een deel levering geleverd, waarbij de aflevering de eerste keer een compleet fiasco was.
De chauffeur was ongeduldig en luisterde niet naar de aanwijzingen die wij gaven betreft het keren van de vrachtwagen.
Deze meneer presteerde het dan ook om z’n vrachtwagen in de tuin te keren en vervolgens tot aan de assen toe vast te komen zitten. Dit grapje duurde 2 uren
Wij hebben ook nog iemand met een tractor voor hem geregeld die voor die 2 uur werk maar €20,- vroeg aan de chauffeur. Hij dit bedrag niet eens op zak had, wij dit ook nog hebben betaald, met de belofte van de chauffeur dat hij het nog zou langs brengen. Tot op heden nog geen chauffeur gehoord of gezien.

Reactie Wastoren:

Beste meneer Wouda, Bedankt voor het delen van uw uitgebreide review. Ik vind het erg vervelend om te lezen dat de levering van onze producten zo is verlopen. Naar aanleiding hiervan heb ik telefonisch contact opgenomen met jullie en besproken dat wij voor deze ervaring graag iets tegemoet komen. Ik hoop dat dit de ervaring iets minder vervelend maakt. Ik was blij om te horen dat u verder tevreden bent over de kasten! Ik ga uw feedback terug koppelen naar de transporteur. Geniet van jullie Wastoren. Groetjes, Babette - team Wastoren

Score voor Wastoren: 2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Kastenwand