Wastoren

janssen vd heuvel

Moeilijk in elkaar te zetten. dagen aan gewerkt, en als alles staat, dan staat het alsnog van de muur af, waardoor je toch vuil erachter hebt die je niet kunt schoonmaken. dus op de foto ziet het er echt opgeruimd uit, maar t is best open van achteren.
levering was wel snel, en telefonische hulp was ook snel.

Reactie Wastoren:

Beste mevrouw Janssen vd Heuvel, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen. Vervelend om te lezen dat u dagen heeft gewerkt aan de twee kasten. In principe zou één zo'n kast binnen 2-3 uur opgebouwd moeten kunnen worden. Wij horen een aantal verschillende meningen over hoe gemakkelijk het is, daarom zijn wij op dit moment ook bezig met een montage video, zodat het hopelijk voor iedereen die de montagehandleiding niet duidelijk genoeg vindt het alsnog goed te doen is :) Het feit dat de kast open is aan de achterkant is nodig om daar alle aansluitingen achter te kunnen verstoppen. U kunt dan met de muurbeugels de kast vast monteren aan de muur en het er ook strak tegen aan zetten. Indien u hier vragen over heeft, dan hoor ik het graag. Ik hoop dat u nu wel aan het genieten bent van het eindresultaat. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

Score voor Wastoren: 2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
wastoren