Wastoren

R. Nicolai

Degelijke stevige kasten. Zit wel even wat werk in om te monteren. Wij hadden twee wasmachinekasten aangeschaft en een lange smalle kast. Helaas zat op de smalle kast op twee panelen ietwat schade op het fineer en miste ik een specifieke schroef. Hierover contact gehad met de servicedesk. De schroef heb ik opgestuurd gekregen, supersnel. Voor de schade zou ik een kleine compensatie krijgen. Deze hebben we helaas (tot nu toe) niet mogen ontvangen, wel een mooie pen gekregen!

Reactie Wastoren:

Beste meneer Nicolai, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen! Fijn om te lezen dat u tevreden bent over de kwaliteit van de kasten. Ik heb terug gekeken naar het mail contact en zie inderdaad dat ik had voorgesteld om of een nieuwe kast/onderdelen te leveren of u tegemoet te komen met een compensatie. Hier heb ik (van wat ik zie) nooit een reactie opgehad, vandaar dat dit nog niet is gebeurd :) Ik heb het nu doorgegeven aan mijn collega en zij zal ervoor zorgen dat dit deze week gebeurd. Veel plezier gewenst met uw nieuwe wasruimte. Groet, Babette - team Wastoren

Score voor Wastoren: 4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Online