Wastoren

Popma

Kwaliteit van de meubelpanelen is onder de maat, bouwmarkt kwaliteit. Voor wat we betaald hebben is het ver onder de maat. Een IKEA kast ziet er kwalitatief mooier uit.

Reactie Wastoren:

Beste meneer Popma, Allereerst, bedankt voor het delen van uw ervaringen. Wij vinden het erg vervelend om te lezen dat u de kwaliteit van onze panelen zo ervaart. Ik heb het nagevraagd bij mijn collega en u heeft dit ook aangegeven per mail. Zoals wij toen hebben gezegd, leveren wij graag nieuwe onderdelen om er zeker van te zijn dat u een kast heeft die voldoet aan onze kwaliteitsstandaarden. Echter begreep ik dat u alles al had opgebouwd. Er kunnen helaas onderdelen soms beschadigen tijdens het bezorgen, wij adviseren dan ook om dit meteen terug te koppelen, nog voor het opbouwen, zodat wij het snel voor u kunnen oplossen. Mocht u hier toch nog op terug komen en graag vervangende onderdelen willen ontvangen, dan mag dat altijd! Ons doel is dat iedereen tevreden is met de oplossingen die wij bieden. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

Score voor Wastoren: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Wastoren met diverse kasten