Wastoren

Ron van der Hulst

Tijdens de vroegere opstart van het bedrijf al kennis mogen maken met de eigenaar die ons destijds persoonlijk 2 torens kwam brengen! Daarbij TOP-advies ontvangen en de tip dat ze waarschijnlijk na een jaar ongeveer ook hoge kasten gaan leveren, waar ik toen al belang bij had. Vorige maand een extra hoge kast besteld en er naast geplaatst. Omdat het van inmiddels een andere leverancier is namen ze extra contact op om de minimale afwijkingen hierdoor te bespreken. Tevens vroeg ik van de oude versie een nieuw voorfrontje. En wat blijkt, hebben ze de oudere versie bewust zaken van bewaard om klanten tegemoet te kunnen komen. Alles top geregeld en en echt met de juiste service. Dikke 10 wat mij betreft!!!

Reactie Wastoren:

Beste meneer van der Hulst, Wat ontzettend leuk en aardig van u dat u zo'n uitgebreide review met ons deelt! Wij zijn blij om te lezen dat u het allemaal zo positief heeft ervaren, daar doen wij het voor! Geniet van uw nu complete wasruimte. Indien wij u in de toekomst weer ergens bij kunnen helpen, horen wij dit graag. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

Score voor Wastoren: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
2 wastorens en 1 hoge kast.