Wastoren

John

Niet alles alles ging van een “leien dakje”, maar de klantgerichtheid van Wastoren was bijzonder goed - ontbrekende of kapotte onderdelen werden zonder vragen ala minute vervangen of (ongevraagd) vergoed!
Mijn “kastenwand” is erg robuust geworden. Ik heb 7 kasten besteld (onder en boven kasten) die op zich al solide in elkaar zitten en deze worden ook nog eens zowel aan elkaar, als aan de muur bevestigd. Een minpuntje vind ik wel dat de hoge kasten minder robuust zijn uitgevoerd, dan de ‘wasmachine’ kasten. Had graag iets meer betaald om de zelfde stijl door te trekken, maar dit is een persoonlijke mening en niet noodzakelijk stabiliteit.
Ik schrijf eigenlijk nooit een review, maar las dat Wastoren een relatief jong bedrijf is. Ik ben erg gecharmeerd van bedrijven zijn die services hoog in het vaandel hebben staan en klanttevredenheid echt belangrijk vinden.
Ondanks dat niet alles in een keer goed ging, toch de volle 5 sterren, een mooie kast voor een redelijke prijs en een aanwinst voor mijn bijkeuken!

Reactie Wastoren:

Beste John, Wauw wat een fijn bericht om te lezen. Wij zijn heel erg blij om te lezen dat u zo tevreden bent over zowel de service als het product. Ik vind het ook fijn dat u een punt ter verbetering met ons deelt, hier leren wij alleen maar van. Geniet van uw nieuwe bijkeuken! Groet, Babette - team Wastoren

Score voor Wastoren: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Wastoren