Wastoren

Gert Hermans

Wij zijn heel tevreden met onze 2 wastorens voor wasmachine en droogkast. Stevige en degelijke meubels.

Als ik één suggestie zou mogen doen: het is aan te raden om de verschillende onderdelen in het pakket te voorzien van een sticker met het nummer van het onderdeel, zoals vermeld in de handleiding. Ook zouden de schroeven best ook in afzonderlijke zakjes verpakt worden, eveneens met het onderdeelnummer uit de handleiding erop vermeld. Dit zou jullie klanten heel veel tijd en zoekwerk besparen bij de opbouw. Alleen al om de diverse onderdelen en schroeven te tellen en te sorteren had ik nu meer dan een uur per kast nodig. Dit zou beter kunnen.

Voor de rest top product.

Reactie Wastoren:

Beste meneer Hermans, Allereerst zijn wij erg blij om te lezen dat u zo tevreden bent, dank hiervoor! Ook bedankt voor het delen van uw suggestie, dit is zeker een goed punt (zal het allemaal wat gemakkelijker maken ;)). Ik neem dit mee voor in de toekomst. Geniet van uw nieuwe wasruimte en hele fijne feestdagen gewenst. Met vriendelijke groet, Babette - Team Wastoren

Score voor Wastoren: 3.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
2 x WSCS1462