Wastoren

Wouter

Snap de hoge beoordelingen niet zo goed. Transport was lastig. Kast is mwah.. in meer detail: pallet blijft achter (willen ze niet meenemen). Transporteur kan niet in het weekend en niet een tijdslot afgegeven (hele dag). Kwaliteit kast is mwah. Installatie echt te complex (Ikea 20j geleden) en handleiding ronduit verwarrend. Voor ons zeker niet meer.

Reactie Wastoren:

Beste Wouter, Bedankt voor het schrijven van uw feedback. Erg vervelend om te lezen dat u zo’n ervaring heeft gehad met ons. Wij vervoeren onze producten altijd per pallet, dat is het duurste transportmiddel dat er is, maar daarmee verzekeren wij dat het (meestal) heel over komt. U wordt altijd van te voren gebeld om een dagdeel afspraak te maken. Dat zijn mensen die u bellen, wellicht is daar een miscommunicatie ontstaan. Onze excuses daarvoor.
Uw feedback over de installatie en handleiding heb ik genoteerd en nemen wij met ons mee om te kijken hoe wij dit in de toekomst kunnen aanpassen Daarnaast hebben wij over de kwaliteit van het product nu meteen contact met u opgenomen om te kijken waar het nog verbeterd kan worden. Vandaag is mijn collega ook bij u langs geweest om een extra onderdeel te leveren waarmee u hopelijk de kast nog wat extra stevigheid kunt bieden. Ik hoop dat u dan ook kunt gaan genieten van uw nieuwe wasruimte! Fijne dag. Met vriendelijke groet, Babette – team Wastoren

Score voor Wastoren: 2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Was toren