Wastoren

Heidi

Helaas ging er van alles verkeerd. Eerst mbt de levering, dat was de fout van de transporteur. Toen kwam er een onbegrijpelijke stapel met pakken, zonder pakbon. Het was heel ingewikkeld te ontdekken hoe de installatie zou moeten zijn, want er waren allerlei onderdelen dubbel en een aantal ontbraken. Er werd heel vriendelijk gereageerd vanuit het bedrijf en de eigenaar kwam zelf naar Den Haag met onderdelen, maar dit waren helaas niet de juiste. Dus al met al heeft het veel lander geduurd dan gepland en veel meer geld aan de aannemer gekost. Ook dacht ik dat er een hoge kast bij was, waarin bijvoorbeeld een strijkplank en bezems zouden kunnen, maar die is er niet. Heb ik wellicht zelf fout gedaan bij de bestelling: zou enorm handig zijn.

Reactie Wastoren:

Het spijt ons te horen dat er het een en ander mis is gegaan bij de uitlevering van uw bestelling. We hebben geprobeerd dit zo goed mogelijk te herstellen. Een hoge kast hebben wij in assortiment. Zowel een kast van 45 cm als van 60 cm breed. We hopen dat u ondanks de moeite bij het samenstellen van de kast er nu toch plezier van heeft bij het wassen. Het Wastoren team

Score voor Wastoren: 2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
wastoren