Zeer goed
Reactie Wasombouw:
Beste Egas,
Heel erg bedankt voor uw fijne review! Mooi om terug te zien dat u tevreden bent met de kasten. Mocht u ooit nog vragen hebben of met moeilijkheden zitten omtrent uw wasombouw, dan kunt u ons altijd bereiken.
Nog veel plezier met uw bestelling!
Met vriendelijke groet,
Team Wasombouw