Mooie kast van goede kwaliteit.
Duidelijke communicatie wat betreft leveringen vervoerder
De kast is relatief makkelijk te monteren in combinatie met de duidelijke instructies.
Wij kochten de waskast elite 205 in de kleur Sahara.
De kast staat nu ca 2 weken en wassen en centrifugeren ging nog nooit zo rustig.
Kortom een aanrader.
Reactie Wasombouw:
Beste,
Bedankt voor uw uitgebreide feedback, we waarderen het enorm dat u hier de moeite voor heeft gedaan! Het is erg fijn dat u tevreden bent met de kwaliteit van de kasten en dat deze makkelijk was om te monteren. We proberen het monteerproces zo simpel mogelijk te maken voor onze klanten.
Daarnaast is het ook fijn dat de communicatie voor u duidelijk was. Naast de kwaliteit van de kasten moet je als klant natuurlijk ook een goed gevoel hebben voor het ontvangen van de bestelling. Dus erg bedankt voor deze fijne feedback. Mocht u ooit nog vragen hebben over de Wasombouw dan kunt u altijd bij ons terecht.
Nog veel plezier met uw kasten!
Met vriendelijke groet,
Team Wasombouw