Goed contact, prima geregeld
Reactie Wasombouw:
Beste,
Bedankt voor deze mooie woorden. Wij vinden het erg fijn om te horen dat u het contact prettig heeft ervaren. Wij proberen de levering zo vlot en duidelijk mogelijk te laten verlopen. Deze feedback nemen wij zeker mee.
Mocht u ooit nog vragen hebben over uw Wasombouw dan kunt u altijd bij ons terecht. Daarnaast nog veel plezier met uw bestelling!
Met vriendelijke groet,
Team Wasombouw