Reviews

9.3 / 10
557 beoordelingen
Schrijf beoordeling

Nicole

10/10

Uitmuntende service!

Voor mijn moeder hadden wij een wasombouw met kast besteld. De levering verliep goed en wij hadden zelf een monteur geregeld voor de plaatsing. Helaas bleek er bij de montage behoorlijk wat bevestigingsmateriaal te missen. Na contact met Wasombouw werd dit gelukkig snel en netjes nagestuurd.

De door ons ingehuurde monteur voldeed helaas niet aan onze verwachtingen, waardoor de kast niet optimaal gebruikt kon worden. Toen bleek dat de kast wiebelde en volgens de monteur “niet beter kon”, hebben wij opnieuw contact opgenomen met Wasombouw.

Wat een geweldige service! Zonder gedoe boden zij aan om hun eigen monteur langs te sturen. Dat noem ik pas klantgericht meedenken en verantwoordelijkheid nemen.

Wij zijn ontzettend tevreden en mijn moeder heeft enorm veel plezier van haar mooie, stevige kast. Ik zal dit bedrijf dan ook zeker bij iedereen aanbevelen!

Reactie Wasombouw:

Beste Nicole,
Wat fijn om te lezen dat u de moeite heeft genomen om uw ervaring te delen. Dank daarvoor.
Vervelend dat de montage in eerste instantie niet is verlopen zoals gehoopt. Gelukkig hebben we het samen kunnen oplossen en staat de kast nu stevig en naar wens. Daar doen we het uiteindelijk voor.
Het is mooi om te horen dat uw moeder zo blij is met haar nieuwe kast. Dat maakt ons werk extra waardevol.
Dank voor uw vertrouwen en uw aanbeveling. Mocht u in de toekomst nog vragen hebben, dan staan we uiteraard graag voor u klaar!
Met vriendelijke groet,
Team Wasombouw


Score voor Wasombouw: 5/5
Wasombouw+kast