Zeer tevreden
Reactie Wasombouw:
Beste Rinnie,
Heel erg bedankt voor uw fijne review en heel fijn om te horen dat u zo tevreden bent. Mocht u ooit nog vragen hebben dan kunt u altijd bij ons terecht. Nog veel plezier met uw bestelling!
Met vriendelijke groet,
Team Wasombouw