Reviews

9.3 / 10
557 beoordelingen
Schrijf beoordeling

Rinnie de Groot

10/10

Zeer tevreden

Reactie Wasombouw:

Beste Rinnie,
Heel erg bedankt voor uw fijne review en heel fijn om te horen dat u zo tevreden bent. Mocht u ooit nog vragen hebben dan kunt u altijd bij ons terecht. Nog veel plezier met uw bestelling!
Met vriendelijke groet,
Team Wasombouw


Score voor Wasombouw: 5/5
Mooi meubel en de kleur is precies wat we hadden g...