Was via internet en het heeft ons op een positieve manier verrast, de spullen en tekeningen waren super.
Alleen we waren niet zo blij met Veenstra Fritom de transport onderneming die de spullen zouden bezorgen!!!
Verder alles top bedankt.
Reactie Wasombouw:
Beste John,
Erg bedankt voor uw mooie woorden over de kwaliteit van onze kasten, we waarderen dit enorm! Echter wel vervelend om te horen dat u de transport service van het transport bedrijf minder positief heeft ervaren. Wij nemen de klachten van onze klanten altijd serieus, dus mocht u dit willen delen dan zijn wij hier telefonisch en per mail voor bereikbaar en helpen u graag hiermee. Wij wensen u daarnaast nog veel plezier met uw producten!
Met vriendelijke groet,
Team Wasombouw