Louis

Top
Na veel informatie op diverse sites voor een elektrische haard zijn wij uitgekomen bij Warmtestore en hebben we de showroom in Kampen bezocht.
Aldaar werden we vriendelijk ontvangen en te woord gestaan door deskundig personeel. ( Gerben ).
Hij heeft ons op een prettige manier advies gegeven en alle mogelijkheden met voor en nadelen met ons besproken. We hebben gekozen voor de Faber e- MatriX 800/650 lll.en deze besteld inclusief montage met schouw.
Alles werd keurig netjes op de afgesproken datum bezorgd.
(ca. een week van te voren ontvingen wij een melding over de bezorging en via track and trace . De montage werd op dezelfde dag uitgevoerd door vakkundig personeel. ( alles keurig netjes afgeplakt en schoon opgeleverd en een duidelijke uitleg over de bediening )

Al met al een aanrader om bij Warmtestore een haard te bestellen en te laten monteren.

Vakmensen

Het is misschien handig om bij de order te vermelden dat het pinpas limiet toereikend moet zijn voor de pinbetaling bij aflevering.

In welke plaats is de haard geïnstalleerd?

Renswoude

Reactie Warmtestore.nl:

Van harte gefeliciteerd met het winnen van de dinerbon bij Warmtestore. U bent verkozen als winnaar van de dinerbon februari nadat u een beoordeling heeft achtergelaten op onze website, waarvoor nogmaals dank. De dinerbon ter waarde van €75,- kunt u binnen enkele dagen per post ontvangen.

Score voor Warmtestore.nl: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
e-Matrix 800/650 lll