Martijn

Voor onze nieuwbouw woning wilden wij graag (eindelijk) een open haard. Op advies van vrienden gingen wij naar Warmte store. We gingen naar Kampen en Alblasserdam. I.v.m onze zogenoemde NOM woning was een gashaard geen optie voor ons. Dus konden we kiezen tussen een echte, propaan en elektrisch. We wilden voor een echte maar onze hele woning was al voorzien van vloerverwarming. Onmogelijk dat een echte, ivm het boren door de vloeren, kon komen. Maar Warmtestore was niet voor een gat te vangen. Zijn meerdere keren bij ons thuis geweest en kwamen met goede oplossingen. En onderbouwde ook hun mening. Gaven ons ook de garantie dat alles goed kwam en dat zij de volledige verantwoordelijkheid namen. Ik denk dat wij de moeilijkste kopers waren aangezien wij continu aan het twijfelen waren. Tussen elektrische en een echte haard. Engelen geduld hadden ze en toonden begrip. We voelden ons ook niet opgejaagd en kregen alle tijd om een besluit te nemen. We kregen ook direct antwoord wanneer we WEER een vraag hadden. Uiteindelijk gekozen voor de e-matrix 800/500 III. Al heel snel kon deze ingebouwd worden. Komen keurig op de afgesproken tijdstip opdagen. Helaas werkte de haard niet. Een medewerker van het merk zelf, Faber, moest komen. Faber BV was niet zo snel met het ondernemen van een actie. Het duurde en het duurde maar. Dit doorgegeven aan Warmtestore. Die accepteerde het ook niet en vloog via zijn kanalen het bedrijf aan. En binnen een week was alles geregeld. De e-matrix 800/500 III doet het en wat is het heerlijk. Wij hebben er zo een goed gevoel aan overgehouden. De service, kennis en geduld van Warmtestore!!! Zoek je een bedrijf; hobbel dan bij Warmtestore binnen.

Service, kennis en vriendelijkheid

In welke plaats is de haard geïnstalleerd?

Almere

Score voor Warmtestore.nl: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Faber e-matrix 800/500 III