Mandy Kooper

Wij hebben een gashaard laten plaatsen door warmtestore, en de oude openhaard laten verwijderen.
In de winkel zijn we zeer goed geholpen,. In eerste instantie gingen we voor een goedkoper model, maar we zagen al snel dat die haard minder mooi was dan de dru die we uiteindelijk hebben besteld. Dat is ook het voordeel dat ze een zeer mooie winkel hebben in Kampen. Ze deden ons een mooie aanbieding, inclusief ombouw, en toen waren we verkocht.

Het sterkste punt vonden wij de nazorg, de ombouw had nog een klein kiertje aan de onderkant, en dit werd zonder twijfel
gemeld bij de mannen van de installatie, en gelijk een afspraak gemaakt om dit nog te dichten. TOP.
De heren van de installatie zijn geweldig, zeer nette mannen, een verademing vergeleken andere mensen in de bouw.
En niet te vergeten de verkoper in de winkel, deze nam de tijd en legt heel goed de verschillen uit van de diverse haarden.
Informatie meegekregen, en deze verkoper dringt niet aan tot kopen, en laat u rustig thuis nadenken over de keuze die u maakt.

Eerlijk gezegd heb ik vaak opmerkingen bij bedrijven, dat ik vind dat ze onderdelen kunnen verbeteren of anders zouden kunnen doen, maar bij deze winkel niet. Dat heb ik niet snel.

In welke plaats is de haard geïnstalleerd?

Nootdorp, nabij Den Haag

Score voor Warmtestore.nl: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Dru gashaard