Rietvink

Een bijzonder verhaal, bij een bijzonder bedrijf! we wensten een kalfire haard te kopen, dit werd afgeraden door warmtestore, ze gaven aan slechte ervaring met de aftersales van de fabrikant te hebben, we hebben toch besloten de kalfire te kopen bij ze, aangezien de rest van het plaatje in orde leek. de haard is professioneel geinstalleerd, alles liep op rolletjes totdat de haard er een maand stond en in storing ging. En dat was het punt waar ze me voor gewaarschuwd hadden, buiten dat om was de monteur van warmtestore er binnen 24 uur, hij kwam er niet uit, enheeft contact met kalfire gelegd. dit moest vervolgens weken duren, terwijl Herman van Warmtestore bijna dagelijks contact met ons hield en de druk er op probeerde te houden, echter werkte Kalfire niet mee, omdat ze geen dealer (mogen) zijn. uiteindelijk heeft Herman ervoor gezorgd dat het op een andere manier professioneel is opgelost. Chapeau voor jullie bedrijf! en Kalfire wees wat klantgerichter, en denk is mee met dit soort professionele bedrijven!!

zeer gericht klantcontact
vriendelijk
snel
eerlijk

verkoop geen Kalfire meer, dit brengt schade toe aan jullie imago! hoe mooi de toestellen ook zijn.

In welke plaats is de haard geïnstalleerd?

Katwijk

Score voor Warmtestore.nl: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Kalfire