Klantvriendelijkheid en service
Kwaliteit van het vriendenboek

Peter

Een prachtig herinneringsboek

Pluspunten Vriendenboeken

Het is gebruikersvriendelijk. Mijn uitgenodigde vrienden kwamen er stuk voor stuk makkelijk uit en het waren beslist geen nerds die dagelijks met een computer werken.
De keuze is reuze, zowel in thema's, in vragen, in kleuren als ook in formaat, indeling en afwerking. Snelle reactie op digitale vragen.
Fijn dat je als "redacteur" de inzendingen kunt inzien en mogelijke foutjes eruit kunt halen. Meedenken in de laatste fase voordat het boek in productie gaat.
Dank je wel voor het realiseren van het zichtbaar maken van een stukje familie geschiedenis! Heel waardevol.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

In 1e instantie was het de bedoeling dat het een boek zou worden voor mijn 3 kinderen die hun oma (mijn moeder) helaas nooit hebben mogen ontmoeten daar zij veel te jong is overleden.
Bij het inleveren van de bijdragen kwamen toen ineens ook vragen van andere kleinkinderen en neven en nichten of zij een exemplaar mochten bestellen. Nu iedereen de boeken ook daadwerkelijk heeft ontvangen, is iedereen heel blij er aan meegewerkt te hebben en kreeg ik ook hele mooie en ontroerde berichten. Superblij dat ik het initiatief heb genomen. Een prachtig tijdsdocument!

Score voor Vriendenboeken.nl: 5/5
Zou je Vriendenboeken.nl aanbevelen? Ja