Klantvriendelijkheid en service
Kwaliteit van het vriendenboek

Dick

Vriendenboek , een eerste ervaring

Pluspunten Vriendenboeken

Het afscheid van een collega was mijn eerste aanraking met Vriendenboeken, echt een leuk idee met voor de ontvanger een onvergetelijk cadeau als resultaat. Recentelijk zelf een vriendenboek gestart voor mijn partner die 50 werd, spannend want moet in 1 keer goed natuurlijk.
Wat ik onderschat had waren de digibeten tussen de genodigden om een bijdrage te leveren maar ook dat is goed gekomen aangezien je als initiatiefnemer ook pagina's kunt helpen bewerken.
Na opdracht tot afdrukken , werd ik nog gewezen op het feit dat er op een pagina een foto wel gelinked stond maar niet zou worden afgedrukt. Had ik overheen gekeken in de preview, helamaal top dus dat hier een extra controle op werd gedaan.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Voor de ontvanger is het een heel mooi emotioneel boek geworden wat eigenlijk niet in geld is uit te drukken. Dus ja zeker geslaagd !
Ook gasten die langs zijn geweest hebben er doorheen gekeken en waren zeer positief. Kan mij zomaar voorstellen dat er een aantal ook een vriendenboek gaan maken op termijn.

Score voor Vriendenboeken.nl: 5/5
Zou je Vriendenboeken.nl aanbevelen? Ja