Klantvriendelijkheid en service
Kwaliteit van het vriendenboek

Michon

Mooi eindproduct, niet heel gebruiksvriendelijk

Pluspunten Vriendenboeken

Overzichtelijk voor de beheerder, mooi eindproduct

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Wisselend. Werkt niet met alle browsers. Een format voor elke bijdrage is niet heel flexibel. Veel mensen vergaten op te slaan waardoor dingen verloren gingen. Maar ook positieve reacties omdat het overzichtelijk en handig is.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Beste Michon, Hartelijk dank voor je review. Goed om te lezen dat je het vriendenboek mooi vindt. We hebben inmiddels contact gehad en je uitgelegd waarom onze website niet werkt op alle browsers. Dit is alleen het geval bij verouderde browsers, zoals internet explorer 10. Met een verouderde browser kun je wel foto's uploaden, maar niet altijd snijden en opslaan. Wij kunnen hier niet veel aan doen omdat Internet Explorer inmiddels niet meer wordt ondersteund, ongeacht welke versie. Als alternatief kun je kiezen voor de opvolger van deze browser, Microsoft Edge of een andere browser zoals Firefox of Google Chrome. Je zult merken dat de problemen die jij hebt ondervonden, dan zijn opgelost. We hopen dat jullie vriendenboek een groot succes is. Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken

Score voor Vriendenboeken.nl: 3.5/5
Zou je Vriendenboeken.nl aanbevelen? Nee