Klantvriendelijkheid en service
Kwaliteit van het vriendenboek

E. Koppelaar

Wij kregen vriendenboeken.nl aangeraden van onze vrienden als cadeau voor het 40 jarig huwelijk van onze ouders. Met veel plezier hebben we het boek gemaakt. De software echter laat te wensen over. Die is absoluut niet gebruiksvriendelijk en verouderd. Wij zijn gewend fotoboeken te maken met bv Albelli en dat werkt vele malen fijner. Zie tips hieronder.

Pluspunten Vriendenboeken

- Voorbeeldboeken per gelegenheid
- Voorbeeldvragen
- Het concept
- De jaaroverzichten

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Onze ouders waren dolgelukkig en hebben genoten van het boek!

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je uitgebreide feedback. Fijn dat je ons een 10 geeft voor klantvriendelijkheid en service en een 8 voor de kwaliteit van het boek. Ook goed om te lezen dat jullie boek zo positief is ontvangen. We hebben je een mail gestuurd met een nadere toelichting. We komen met nieuwe software, het duurt alleen ietsje langer dan we hoopten, maar het wordt mooi. Het is wel zo dat we geen fotoboek zijn, dat pretenderen we ook niet. Als je dat wilt kun je inderdaad beter kiezen voor een echt fotoboek. Wil je een vriendenboek waarin iedereen zijn eigen vriendenpagina invult, dan ben je bij ons aan het juiste adres. Als beheerder kun je overigens ook via je account alle vriendenpagina's invullen en hoef je zeker niet naar je mail te gaan. Vriendelijke groet, team Vriendenboeken

Score voor Vriendenboeken.nl: 3/5
Zou je Vriendenboeken.nl aanbevelen? Nee