Klantvriendelijkheid en service
Kwaliteit van het vriendenboek

Andrea

Heel makkelijke website, in een paar klikken heb je een boek aangemaakt en iedereen uitgenodigd om een bijdragen te leveren. Bestellen als iedereen klaar is en dan binnen een paar dagen het boek in huis. Dat klinkt normaal, maar toen er iets verkeerd ging met de betaling hebben we gewoon het boek gekregen en de betaling daarna geregeld. Als Vriendenboek.nl zich aan de regeltjes had gehouden, was het niet gelukt om het cadeau aan te bieden op de dag van het afscheid. Bedankt nogmaals.

Pluspunten Vriendenboeken

Het is fijn dat iedereen in feite tegelijk eraan kan werken. Je maakt samen iets, waar anders één persoon bezig is om alle te verzamelen en neer te zetten. De kwaliteit is uitstekend, wat een mooi boek is het geworden. En dan niet te vergeten de service, fijn contact, flexibele houding.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Hij vond het heel erg leuk. We hadden nog een paar cadeaus, maar dit was het mooist.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Veel dank voor je positieve review Andra. Fijn om te lezen en natuurlijk superleuk dat een vriendenboek het allermooiste cadeau is, vinden wij ook! Een cadeau voor het leven zeggen wij altijd :). Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken

Score voor Vriendenboeken.nl: 5/5
Zou je Vriendenboeken.nl aanbevelen? Ja