Klantvriendelijkheid en service
Kwaliteit van het vriendenboek

Een makkelijke manier om met veel mensen een boekje samen te stellen. In een redelijk korte doorlooptijd heb je een enig boekje! En zo leuk om te zien hoe verschillend mensen de gegeven vragen beantwoorden, het eindresultaat is daardoor zo verrassend .
Heel prettig dat je snel op je vragen een antwoord krijgt, dat er met je mee gedacht wordt en dat er vanuit Vriendenboek een laatste check op het aangeleverde boekje gedaan wordt.

Pluspunten Vriendenboeken

Website geeft een goed overzicht van de mogelijkheden. Duidelijk is ook wat het boekje kan gaan kosten, prettig om dit - voordat je de actie van het vriendenboek gaat starten - kunt overzien.

Het werken aan het vriendenboek wijst zich inderdaad vanzelf.

Makkelijk is het om alle vrienden uit te nodigen en op een gegeven moment een herinnering te sturen.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Het is hartverwarmend om te zien hoe blij iemand is met het cadeau "vriendenboek". Mijn 100-jarige vader zit nu elke dag een stukje te lezen in zijn vriendenboek.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijk dank voor je mooie en uitgebreide review. Daar zijn we blij mee. We gaan de komende tijd e.e.a. aanpassen, je tips nemen we zeker mee. Vriendelijke groeten team Vriendenboeken.nl

Score voor Vriendenboeken.nl: 4.5/5
Zou je Vriendenboeken.nl aanbevelen? Ja