Klantvriendelijkheid en service
Kwaliteit van het vriendenboek

sylvia Vader

Dit is de 3e x dat ik een Vriendenboekje heb gemaakt maar vindt de software niet altijd even makkelijk, ik kreeg veel commentaar dat het niet makkelijk was om dit in te vullen omdat (volgens familie) de namen en de foto's 3 x door elkaar gingen bij het opslaan en dat zij zoiets hadden van nog 1 keer en dan kappen wij er mee.

Pluspunten Vriendenboeken

Het resultaat ziet er fantastisch uit

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Geweldig, iedereen vond het leuk

Reactie Vriendenboeken.nl:

Beste Sylvia, Hartelijk dank voor je uitgebreide feedback. Fijn dat je tevreden bent over de kwaliteit en dat het vriendenboek enthousiast is ontvangen. Naar aanleiding van je opmerking over de foto's hebben we naar je boek gekeken, want dat is nl. niet zoals het hoort en ook niet iets dat wij herkennen. In jouw geval weten we denken we wel wat er is gebeurd. Er zijn 8 tot 9 uitnodigingen naar hetzelfde mailadres gestuurd. Dat kan, geen probleem. Maar het is dan wel belangrijk om de pagina's één voor één in te vullen en te sluiten. Staan er meerdere pagina's tegelijkertijd open op dezelfde computer dan herkent een browser dat soms niet als verschillende pagina's en dan kan er iets fout gaan. Het gaat eigenlijk meestal goed, maar bij jouw familie was dat helaas niet het geval. We zullen je ook nog een persoonlijk mail sturen. Vriendelijke groeten, team Vriendenboeken.nl

Score voor Vriendenboeken.nl: 4/5
Zou je Vriendenboeken.nl aanbevelen? Ja