Klantvriendelijkheid en service
Kwaliteit van het vriendenboek

Sbo Sjalom

Het was zeer gebruiksvriendelijk, binnen een half uurtje had ik alle leerlingen al uitgenodigd. De leerlingen hebben zelf de antwoorden ingetypt. Als beheerder kon ik later alle foto's invoegen. Ook dit werkte goed en vlot.
Wat mij vooral opviel is dat het heel gebruiksvriendelijk is, alle functies zijn logisch te gebruiken. Ik hoefde niks uit te zoeken of na te lezen.
Fijn dat jullie zelf de tip gaven dat de door mij uitgekozen letterkleur niet goed leesbaar was op de voorkant van het boek.
Na bestelling was het boek binnen drie werkdagen binnen, echt heel snel.
De kwaliteit was boven verwachting. Wij zijn echt heel erg tevreden en we maken volgend jaar weer een afscheidsboek voor onze groep 8.

Pluspunten Vriendenboeken

Zie boven

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Ouder en leerlingen waren enthousiast en zien het als een waardevolle herinnering om te bewaren.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Wat een mooie en uitgebreide review. Heel fijn dat je dat zo hebt gedaan, daar zijn we heel blij. Ook de tip is een goede. Gaan we zeker mee aan de slag. Veel dank daarvoor. We wensen je een fantastische zomer en graag tot volgend jaar. Vriendelijke groet, team Vriendenboeken.nl

Score voor Vriendenboeken.nl: 5/5
Zou je Vriendenboeken.nl aanbevelen? Ja