Klantvriendelijkheid en service
Kwaliteit van het vriendenboek

Ik ben erg tevreden met het vriendenboek. Een heel mooi cadeau om te geven.
Wel ben ik tegen een aantal dingen aangelopen (zie mijn antwoord bij tips voor vriendenboeken.nl)

Pluspunten Vriendenboeken

Fijn dat alles via email is af te handelen met de personen die een pagina voor het boek maken.
Mooie kwaliteit papier en heldere kleuren

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Het boek werd heel erg enthousiast ontvangen, de ontvanger was er super blij mee.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je review. Fijn om te lezen dat je het vriendenboek erg mooi vindt en dat het boek in de smaak viel. De informatie over de formaten van de foto's hebben we inmiddels aangegeven op onze website bij https://www.vriendenboeken.nl/indeling-vriendenpagina. We begrijpen je opmerking over het plaatsen van de foto's. We willen hier echter wel graag een kanttekening bij maken. Het is wel zo, dat wij geen website zijn voor het maken van een fotoboek. Dat is echt iets heel anders, de software is totaal verschillend. Toen de website werd ontworpen stond het concept van het vriendenboek centraal; gebaseerd op het 'vriendenboekje van vroeger, met het grote verschil dat iedereen online zijn eigen vriendenpagina vult met tekst en foto’s. Het online werken (niets hoeven te downloaden) en met meerdere mensen samen één boek werken is een andere werkwijze dan een fotoboek. We blijven echter ook continue onze website verbeteren en nemen je suggesties dan ook zeker ter harte.V riendelijke groeten, team Vriendenboeken.nl

Score voor Vriendenboeken.nl: 4/5
Zou je Vriendenboeken.nl aanbevelen? Ja