Ruud Loof

Als je geen after sales wilt verzorgen, wat wettelijk verplicht is, kun je beter stoppen met dit bedrijf

Na aanvankelijk zeer tevreden te zijn over de installatie en de service kreeg ik na 11 maanden te horen dat men mij geen service meer wil verlenen. Men zou niet meer werken in mijn regio en ik werd bij klachten verwezen naar een “ plaatselijke” installateur. Voor de garantie moest ik maar naar de “ leverancier” gaan. Bij het vragen naar een offerte op mijn adres kreeg ik weer een vrolijke brief met alle mogelijkheden. Blijkbaar was men in de regio dus nog wel actief. Vragen op een mail worden niet beantwoord. Ga niet in zee met dit bedrijf!! Onbetrouwbaar! Wettelijke garantievoorwaarden worden niet in acht genomen.

Welke van de hieronder getoonde aspecten waren voor u doorslaggevend in uw keuze voor een leverancier van zonnepanelen? Kies max 3 antwoorden

Alles-in-1 pakket (aanschaf en installatie)

Wat viel u in positieve zin op?

Prima installatie,

Reactie Volta Limburg Zonnepanelen:

Fijn om te horen dat u zeer tevreden bent over de installatie. Erg jammer dat de service niet goed is verlopen. Essent heeft inderdaad de regio's verdeeld waardoor wij in uw regio geen service meer verlenen, deze service wordt overgenomen door de andere servicepartners van Essent. Onze excuses voor het ongemak!
Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons gerust op onderstaand telefoonnummer bereiken:
088-0237480

Score voor Volta Limburg Zonnepanelen: 1/5