Stop met in dienst nemen van ondeskundig Oost Europees personeel en vertel een eerlijk verhaal. Kom afspreken na en lever kwaliteit en service. Nooit meer Volta Solar !!

Slechte installatie door Polen die geen woord Nederlands spreken. Verkeerde installatie in groepen kast waardoor kortsluiting en hoofdzekering eruit geknald. Daarnaast wordt de dak installatie zeer onzorgvuldig gedaan. Aantal onderdelen niet gemonteerd waardoor constructie zeer windgevoelig. Bij klacht indienen wordt geen reactie meer gegeven. Vervolgens kan ik het zelf gaan oplossen. Kortom. Ondeskundige installatie. Slechte service. Ik raad iedereen af met Volta Solar zaken te doen.

Welke van de hieronder getoonde aspecten waren voor u doorslaggevend in uw keuze voor een leverancier van zonnepanelen? Kies max 3 antwoorden

Aanbod

Wat viel u in positieve zin op?

Niks

Reactie Volta Limburg Zonnepanelen:

Spijtig om te horen dat de installatie niet fijn is verlopen. Uw reactie is inmiddels intern teruggekoppeld en ook is het probleem inmiddels opgelost. Onze excuses voor het ongemak!
Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons gerust op onderstaand telefoonnummer bereiken:
088-0237480

Score voor Volta Limburg Zonnepanelen: 0.5/5