H Vogelaar

Ontsla het volledige management verantwoordelijk voor dit klantonvriendelijk beleid

Binnen 6 weken na eerste contact zijn in 1 dag 36 zonnepanelen geplaatst.
Geeft vertrouwen.
Echter na de eerste regenbui 3 weken later is de ellende begonnen.
Aardlekproblemen en netwerkstoring.
15 april storingsmelding gedaan bij de ondersteunende telefonistes van volta solar.na 14 dagen weer gebeld.
Ja meneer er wordt aan gewerkt.na 4 weken weer gebeld.meneer het is druk er wordt aan gewerkt.
Na 6 weken weer gebeld.
Storing is in behandeling genomen u wordt gebeld heb geduld.
Na 2 maanden weer gebeld.
Opdracht is door gegeven aan firma Lemmens.
Ik firma Kempens gebeld.
Bij ons geen opdracht binnen gekomen.
Ondertussen zelf nieuwe internet kabel geïnstalleerd probleem 1 opgelost.
Terug gebeld naar de afwimpel telefoniste .meneer wij kunnen het alleen doorgeven met weer terugbelverzoek.
Week later weer gebeld.
Meneer ik zie dat u klacht is afgehandeld.
Hoezo ik heb geen monteur gezien en iedere vochtige dag moet ik meerdere malen opnieuw aardlek inschakelen.
Ik geef het het door meneer u wordt terug gebeld.
14 dagen geleden ben ik dan daadwerkelijk door volta Sola gebeld.
Meneer dit is zo'n oude klacht ik laat mijn manager contact met u opnemen.
Diezelfde kreeg van hem dan 1 mail .
Ik zal voor u contact proberen op te nemen met degene(die dus in eerste instantie de fout al gemaakt heeft) die het geïnstalleerd heeft.
Of u kunt zelf een installateur benaderen die van te voren een offerte indient ivbm de kosten.
Ik ben met stomheid geslagen dus na foute montage mag ik het lekker zelf uit zoeken.
Dus ik bel weer.
Deze keer heb ik een naam van een manager.
Afwimpel juffrouw ik heb niks aan u ik moet nu echt deze manager spreken.
Meneer ik verbind u door.
Ra ra wat gebeurde er?
Meneer deze man is in bespreking ik zal hem u na 14.30 terug laten bellen.
Ik heb het lichte vermoeden dat ik nu dan ook kan wachten tot ik een ons weegt voordat ik terug gebeld wordt.
Conclusie .
Wil je graag een godsvermogen uitgeven aan een Chinese installatie vol storingen koop dan bij volta solta

Welke van de hieronder getoonde aspecten waren voor u doorslaggevend in uw keuze voor een leverancier van zonnepanelen? Kies max 3 antwoorden

Aanbod, Alles-in-1 pakket (aanschaf en installatie), Verwachte opbrengst/rendement

Wat viel u in positieve zin op?

Ik was zo van mijn geld af

Score voor Volta Limburg Zonnepanelen: 0.5/5