Van Rooijen

Lees de review en onderneem als organisatie direct actie. In deze huidige hectische tijden is het killing voor een organisatie om zo te acteren richting (potentiële) klanten.

De eerste offerte werd, na een prima telefonisch advies, omgezet in een order. Tot dan prima. De levering werd 2x uitgesteld door het slechte weer; kan gebeuren. De afwerking liet te wensen over en men moest meerdere keren terugkomen om e.e.a. te herstellen c.q. goed in te regelen. Maar goed dat ik technisch ben want de ingehuurde monteurs wisten te weinig/niets van het Enpahse systeem. Ik moest ze zelf vertellen hoe e.e.a. aangesloten/ingeregeld moest worden in de Envoy. 2 maanden geleden een nieuwe offerte aangevraagd voor 3 extra panelen, ja ik dacht, ik probeer het weer eens en tot op heden nog geen enkele reactie mogen ontvangen. De panelen van JA-solar i.c.m. het Enphase systeem werken prima maar VoltaSolar werkt NIET. Gemiste kansen, dus denk goed na als je in zee gaat met VoltaSolar!!!!!!!!!!!! Er zijn genoeg andere partijen.

Welke van de hieronder getoonde aspecten waren voor u doorslaggevend in uw keuze voor een leverancier van zonnepanelen? Kies max 3 antwoorden

Persoonlijk advies

Wat viel u in positieve zin op?

Tja, even nadenken..................

Score voor Volta Limburg Zonnepanelen: 0.5/5