Rutter

Ben ook bereikbaar voor klanten in geval van een storing. ben al een week aan het bellen en krijg constant te horen dat niemand van volta solar bereikbaar is

hebben nu een storing aan de omvormer. hebben al en maand geen opbraengst meer maar niet even een telefoontje van hun uit van wat is er aan de hand. ben er nu al een week achteraan het bellen en ze zijn totaal niet bereikbaar

Welke van de hieronder getoonde aspecten waren voor u doorslaggevend in uw keuze voor een leverancier van zonnepanelen? Kies max 3 antwoorden

Betrouwbaarheid van de leverancier, Alles-in-1 pakket (aanschaf en installatie), Snelheid en levering

Wat viel u in positieve zin op?

werd redelijk snel geleverd

Reactie Volta Limburg Zonnepanelen:

Hartelijk bedankt voor uw reactie! Spijtig om te horen dat onze service afdeling slecht bereikbaar is. Wij zullen dit intern terugkoppelen zodat de bereikbaarheid wordt verbetert . Fijn om te horen dat de storing snel is opgelost. . Wij wensen u heel veel plezier met uw zonnepaneleninstallatie. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons gerust op onderstaand telefoonnummer bereiken:
088-0237480

Score voor Volta Limburg Zonnepanelen: 1.5/5