Jacqueline

Sinds 2017 zonnepanelen via project vd gemeente op ons plat dak laten plaatsen. Na wat strubbelingen was alles lopende en waren wij tevreden klanten tot afgelopen maand. Schijnbaar is op 8 april reeds onze productie gestopt. Reden onbekend. Volta zou mails hebben gestuurd over deze storing; nooit ontvangen. In de offerte stond benoemd dat er ook SMS berichten worden verstuurd. Ik heb alles na gekeken maar heb op geen enkele wijze bericht gehad. Vreemd! Ondertussen waren wij bijna 20 dagen verder voordat wij er zelf achter kwamen dat er problemen waren, en het rood lampje zagen. Volta wist dit die 20 dagen natuurlijk wel, maar neemt geen verdere actie... Vreemd!!! Je zou toch als bedrijf eraan kunnen denken om contact op te nemen met de klant. Wij hebben zelf contact opgenomen met Volta om de storing te melden. Na een week dagelijks bellen met de aardige dame van de klantenservice lijkt het er niet op dat de storing binnen korte tijd gemaakt wordt. Meldingen worden "doorgestuurd", zonder afspraken over oplossingen of reparaties... Nu ik de ervaringen van anderen lees, zakt mij de moed helemaal in de schoenen. Ik had veel vertrouwen in het project en was zeer tevreden, heb het tot nu toe iedereen aangeraden. Maar deze ervaring gooit behoorlijk roet erin tot nu toe. Hopelijk weet Volta dit nog adequaat op te lossen binnen een acceptabele termijn!!!

Storing service?? Garantie?? Hebben ze bij Volta kennelijk nooit van gehoord!!

Welke van de hieronder getoonde aspecten waren voor u doorslaggevend in uw keuze voor een leverancier van zonnepanelen? Kies max 3 antwoorden

Persoonlijk advies, Betrouwbaarheid van de leverancier, Prijs/kwaliteit verhouding

Wat viel u in positieve zin op?

Vriendelijke klantenservice aan de telefoon.

Reactie Volta Limburg Zonnepanelen:

Hartelijk bedankt voor uw reactie! Spijtig om te horen dat het oplossen van de storing niet zo soepel verloopt. Wij hebben inderdaad op 10-4 en 12-4 een mail naar u verstuurd i.v.m. de storing. Hier is helaas geen reactie op gekomen. Inmiddels is de storing verholpen door ons. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons gerust op onderstaand telefoonnummer bereiken:
088-0237480

Score voor Volta Limburg Zonnepanelen: 0.5/5