Königs

Als U onderaannemers inhuurt voor een klus dan zou ik u aanraden dat (in de toekomst) met de klant voor te bespreken.
Wij hechten zeer aan gerenommeerde bedrijven met het oog op garanties op de lange(re) termijn. Bovendien heb ik jarenlange (positieve) ervaring met Volta (c.v.-ketel).
Gezien onze leeftijd (77- en 60 jaar) was het besluit voor zonnepanelen al diverse keren aan de orde geweest en weer naar de achtergrond verdwenen. Toen dit weer een keertje speelde besloten we toch offertes op te vragen. Met het oog op "zekerheden/garanties voor de langere termijn" hebben we voor Volta-Solar gekozen. Als er dan een busje voor komt rijden met daarop geen "Volta" maar "Natuurlijk Energie" is dat verontrustend. Als er dan gelijk afgeweken wordt van afspraken die tijdens de schouw zijn gemaakt ('we hebben geen kabelgootjes, dat worden buizen" of de vraag "kunnen we de nok losmaken, dan kunnen we daardoor naar binnen") dan voelt dat helemaal niet lekker meer. Wordt er verder onder flinke werkdruk gewerkt ("we moeten nog naar een klant en hier op 3 verschillende daken werken is erg tijdsintensief en het wordt vroeg donker" dan zijn dat dingen waarover ik als klant eigenlijk niet moet hoeven nadenken.)
Er zijn nog 2 bazen (?) hier geweest van de monteurs die zich niet eens hebben voorgesteld en gewoon het dak op gingen en daarbij
opmerkten "hebben jullie al weer geen steiger gebouwd". Kortom het voelt dan allemaal niet "fijntjes" meer. Uiteindelijk zijn 2 van de 3 werklieden al vast naar de volgende klus gestuurd terwijl de 3e ons de werking van de omvormer nog moest uitleggen en nog een lijst moest afvinken. Tenslotte moet er nu nog een zijpaneel van een zonnepaneel worden vervangen, alhoewel dat geen haast heeft.
Verder een tip over telefonie: als een telefoniste thuiswerkt en stelt dat ze me doorverbindt met de gevraagde medewerker en me vervolgens meer dan een half uur in de wacht laat staan is dat niet "fijn".
Een prima telefonisch gesprek met dhr.Yvo Heuts en een vrouwelijke medewerkster van U die ons nog een Bol.com-bon toezegde, heeft nadien bij ons wat kou uit de lucht gehaald. Laat dat nu ook één van de taken van zonnepanelen zijn.

uiteindelijk toch nog redelijk tevreden.

Welke van de hieronder getoonde aspecten waren voor u doorslaggevend in uw keuze voor een leverancier van zonnepanelen? Kies max 3 antwoorden

Betrouwbaarheid van de leverancier, Kennis en vakmanschap

Wat viel u in positieve zin op?

de meeste van de telefonische gesprekken

Reactie Volta Limburg Zonnepanelen:

Hartelijk bedankt voor uw reactie. Spijtig dat u de installatie zo heeft ervaren. De onderaannemers waar wij mee samen zijn net zo gecertificeerd als onze eigen teams, vandaar dat wij geen verschil maken tussen onze eigen teams en onderaannemers. Zij bieden dezelfde kwaliteit en werken met dezelfde normen die wij als zonnepaneleninstallateur eisen. De kabelgoten worden verder ook nog geplaatst zoals gewenst en afgesproken. Daarnaast zijn heeft u ook een tegemoetkoming van ons mogen ontvangen. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons gerust op onderstaand telefoonnummer bereiken:
088-0237480

Score voor Volta Limburg Zonnepanelen: 3.5/5