Bram Schols

Persoonlijk vind ik het heel vreemd dat er heel weinig communicatie is bij aanschaf van een product van €5000. Ik niet gehoord dat een onderaannemer de panelen kwam installeren. Ik kom niet terug zien dat het systeem werkte. App werkt pas na een paar dagen en welkomsmap volgt enkele dagen later via de post. Achteraf blijkt 1 inverter defect te zijn waar ik diverse malen voor moet bellen terwijl ik een service heb waarbij dit voor mij in de gaten wordt gehouden. Niet zo een goed begin vind ik zelf! Dat er iets defect gaat stoort me niet, wel het ontbreken van communicatie.

Ik vind het vreemd dat er vooraf niet gemeld wordt dat de zonnepanelen door een onderaannemer worden geïnstalleerd.

Welke van de hieronder getoonde aspecten waren voor u doorslaggevend in uw keuze voor een leverancier van zonnepanelen? Kies max 3 antwoorden

Alles-in-1 pakket (aanschaf en installatie), Betrouwbaarheid van de leverancier, Ervaring van familie/vrienden, Persoonlijk advies

Wat viel u in positieve zin op?

Installatie zat snel op het dak

Reactie Volta Limburg Zonnepanelen:

Hartelijk bedankt voor uw reactie. Spijtig dat u de installatie zo heeft ervaren. De onderaannemers waar wij mee samen zijn net zo gecertificeerd als onze eigen teams, vandaar dat wij geen verschil maken tussen onze eigen teams en onderaannemers. Zij bieden dezelfde kwaliteit en werken met dezelfde normen die wij als zonnepaneleninstallateur eisen. De service hebben wij inmiddels ook al opgelost. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons gerust op onderstaand telefoonnummer bereiken:
088-0237480

Score voor Volta Limburg Zonnepanelen: 2.5/5