Habets

Geen zzp-ers op pad sturen

De offerte hebben wij via Gideon van volta Limburg ontvangen. De plaatsing door volta solar ging de eerste keer volledig mis. Er werd een onervaren team naar ons toegestuurd van een ZZP-er. Resultaat, afgekeurde meterkast, panelen niet juist bevestigd en kabel fout gelegd. De installatie moest dus compleet opnieuw.

Gideon van Volta Limburg heeft zich ingezet om de beloofde kwaliteit na te komen. Dit resulteerde in een volledige reparatie door een Volta Solar team en een passende compensatie voor het ontstane ongemak. Nu erg tevreden met de panelen tot dusver.

Advies: sluit een deal via Gideon van Volta Limburg en vraag voor de installatie een Volta solar team. Tevens kun je gratis een inspectie laten uitvoeren na de plaatsing. Onze ervaring is dat Gideon zorgt dat het opgelost wordt als er onverhoopt toch iets mis gaat. Hij zet alles in zijn werk om het voor je op te lossen. Ik denk dat je deze service bij veel andere bedrijven niet krijgt.

Daarnaast geeft Volta Limburg/ Volta Solar een hoger gegarandeerde opbrengst dan vergelijkbare aanbieders.

Welke van de hieronder getoonde aspecten waren voor u doorslaggevend in uw keuze voor een leverancier van zonnepanelen? Kies max 3 antwoorden

Verwachte opbrengst/rendement, Persoonlijk advies, Aanbod

Wat viel u in positieve zin op?

De behulpzaamheid van Gideon

Score voor Volta Limburg Zonnepanelen: 2.5/5