van der Splinter

Iets meer aandacht geven aan het voortraject (voorschouw ter plaatse), voorkomt verrassingen op de installatiedag.
Iets meer aandacht voor de afwerking (zie hierboven), maakt het net wat professioneler. Misschien toch die derde man bij installaties regelen, zorgt voor meer kwaliteit en geen ‘opleverstress’ aan het einde van de dag om de installatie af te krijgen en steekjes te laten vallen.

Prijs is redelijk, gezien het werk wat ze ervoor leveren. Er is geen voorschouw ter plekke gedaan, waardoor de plaats van omvormer en kabeltraject naar elektrakast heel anders zijn gelopen dan vooraf door mezelf bedacht. Alles wordt op afstand geregeld en bepaald. Installateurs (2 man ipv 3) doen hun werk, zijn ervaren, maar wat betreft nette afwerking lopen ze de kantjes er van af. Voorbeeld: geen flexbuis onder kruipruimte van buitenkant gevel naar elektrakast maar tiewraps, bedrading achter zonnepanelen rusten/hangen op sommige plekken op dakpannen, sommige dakpannen waar haken geplaatst zijn liggen niet helemaal plat in oorspronkelijke situatie maar licht scheef. Allemaal indicaties van haastig werken.

Levertijd van opdrachtbevestiging tot installatie is me meegevallen. Dus tevreden: ja. Maar kan netter.

Dit is mijn tweede PV installatie (vorige woning was mijn eerste), dus heb gezien bij een andere leverancier dat het ook netter kan.

Welke van de hieronder getoonde aspecten waren voor u doorslaggevend in uw keuze voor een leverancier van zonnepanelen? Kies max 3 antwoorden

Betrouwbaarheid van de leverancier, Prijs/kwaliteit verhouding, Snelheid van levering

Wat viel u in positieve zin op?

De levertijd (zie hierboven). Ook de mogelijkheid om op de dag van installatie nog 2 extra panelen te regelen is me goed bevallen.

Reactie Volta Limburg Zonnepanelen:

Hartelijk dank voor uw reactie! Wij nemen uw suggestie mee om onze dienstverlening nog verder te verbeteren.

Score voor Volta Limburg Zonnepanelen: 4/5