Bij Volta Solar heeft men nog een behoorlijk inhaalslag te doen voor wat betreft hoe ga je met klanten om ook nadat zij gekocht hebben. AFTERSALES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

De aftersale van Volta Solar is ver onder de maat. Volta Solar heeft mensen in dienst die niet allemaal volgens dezelfde normen werken waardoor er misverstanden ontstaan.
Daarnaast worden met Volta Solar afspraken gemaakt die door Volta Solar zonder enige vorm van kennis geving
niet worden nagekomen.
Na diverse Mia Culpa's en verontschuldigingen van Volta Solar blijkt er totaal niets te zijn veranderd.
De service blijft bar en bar slecht.
Het is zeer moeilijk om met de juiste persoon bij Volta Solar in contact te komen om onvoorziene situaties te bespreken en samen tot een plan van aanpak te komen.
Als uiteindelijk e.e.a. met Volta Solar besproken is hoort men vervolgens weken niets meer van Volta Solar.
Ik vertik het om voor de zoveelste keer zelf weer contact te zoeken.
Bij Volta Solar zegt mijn onderbuikgevoel dat de afdelingen onderling niet van elkaar weten hoe bij de klanten de vlag erbij hangt.
Zodra bij Volta Solar de situatie afwijkt van de norm, wordt het voor Volta Solar te moeilijk en laten zij het mes in het varken steken.
Ik ben dan ook van mening voor wat mijn situatie betreft dat Volta Solar ver beneden pijl scoort en dan ook een vette onvoldoende krijgt.
By the Way: de zonnepanelen heb ik nog steeds niet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Welke van de hieronder getoonde aspecten waren voor u doorslaggevend in uw keuze voor een leverancier van zonnepanelen? Kies max 3 antwoorden

Alles-in-1 pakket (aanschaf en installatie), Betrouwbaarheid van de leverancier, Kennis en vakmanschap

Wat viel u in positieve zin op?

De medewerkers die je probleemstelling aanhoren maar deze niet direct voor je kunnen oplossen, waren altijd zeer vriendelijk en behulpzaam.

Reactie Volta Limburg Zonnepanelen:

Erg onhandig van ons! Helaas door een foutje in de mailing bent u uitgenodigd en dat terwijl we helemaal geen panelen bij u hebben kunnen plaatsen. Ik heb de teamleider uitvoer gevraagd u te benaderen

Score voor Volta Limburg Zonnepanelen: 0.5/5