Afspraken nakomen, het kost allemaal al meer dan genoeg !!!!
Vanuit klantenservice meermaals via diverse kanalen gezeur over mijn oude ketel (en zelfs telefonisch op dreigende toon jegens mij reageren ivm onderhoud etc (heb het gesprek met deze lambal afgekapt) welke perfect werkt en meerdere monteurs adviseren hem te laten hangen zolang hij goed werkt. Die hele hybrid ketels van tegenwoordig is maar zooi!

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een service en onderhoudscontract van Volta Limburg wel/niet aanbevelen?

Ik ben al van september aan het wachten op onderhoud. Had vorig jaar januari al moeten gebeuren. Januari 2022 was het laatste onderhoud. Hierover contact gehad -> sept 2023 wordt onderhoud gepleegd. Het is april 2024!

Welke van de hieronder getoonde aspecten waren voor u doorslaggevend in uw keuze voor een leverancier van een service en onderhoudscontract? Kies max 3 antwoorden

Kennis en vakmanschap

Wat viel u in positieve zin op?

Monteur was Vriendelijk en kundig

Reactie Volta Limburg Service en Onderhoud:

Goedemiddag,
Wat vervelend om terug te lezen dat er miscommunicatie is geweest, onze welgemeende excuses. Wat fijn om te lezen dat de monteur vriendelijk en kundig zijn werk heeft uitgevoerd!

Score voor Volta Limburg Service en Onderhoud: 3/5