Maas J. C

Daar ik geschrokken ben wat de monteur maar mocht doen bij het onderhoud aan de klimaat ketel , een maal per jaar moet deze ketel een service beurt krijgen echter alleen de filters verschonen en wat stof weg zuigen noem ik geen service onderhoud is nooit geweest ketel werd altijd door de firma Breman helemaal schoongemaakt , en voorzien van twee sets filters nu maar een set voor gehele jaar . dit noem ik een slechte service onderhoud beurt .

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een service en onderhoudscontract van Volta Limburg wel/niet aanbevelen?

het onderhout gebeurt via woningvereniging Servatius daar hebben wij niets over te beslissen .

Wat viel u in positieve zin op?

zoals ik al een paar keer aangaf , Breman haalde ieder jaar de ketels uit elkaar en maakte die schoon jullie daar in tegen zeggen dat dit niet hoef en verwisselen alleen de filters . raar heel raar . ik versta iets heel anders onder een onderhoud contract , de monteur zei dat zei niet meer mochten doen voor de baas en ook maar een paar filters mochten geven .

Reactie Volta NXT Service & Onderhoud:

Hartelijk bedankt voor uw reactie.
Hierbij willen we u informeren dat met de Woningstichting afspraken zijn gemaakt over de
wijze zoals de onderhoudsbeurten momenteel uitgevoerd worden.
Uw suggestie zullen we wel kenbaar maken in onze organisatie.

Score voor Volta NXT Service en Onderhoud: 2/5