Geen
Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een service en onderhoudscontract van Volta Limburg wel/niet aanbevelen?
Het was fijn en gemakkelijk om een afspraak te maken, de ketel wordt goed op wensen van mij afgesteld en de info van de monteur was ook fijn.
Welke van de hieronder getoonde aspecten waren voor u doorslaggevend in uw keuze voor een leverancier van een service en onderhoudscontract? Kies max 3 antwoorden
Ervaring van familie/vrienden, Persoonlijk advies
Wat viel u in positieve zin op?
Monteur was fijn op tijd. De wensen kon ik bespreken.
Reactie Volta NXT Service & Onderhoud:
Hartelijk dank voor uw reactie. Door uw ervaring te delen kunnen wij altijd blijven streven naar een betere dienstverlening. Wij zijn erg blij met u als klant en vinden het fijn dat u de tijd en moeite genomen heeft om een review te plaatsen.