Dat op tijd de ketel vervangt wordt want die van ons was al 15jaar oud.dus bijbetalen.
Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een cv-ketel van Volta Limburg wel/niet aanbevelen?
Dat wij zeer tevreden zijn.
Welke van de hieronder getoonde aspecten waren voor u doorslaggevend in uw keuze voor een leverancier van een cv-ketel? Kies max 3 antwoorden
Ervaring van familie/vrienden, Prijs/kwaliteit verhouding, Betrouwbaarheid van de leverancier
Wat viel u in positieve zin op?
Dat ze heel erg vriendelijk waren.