Reviews

8.3 / 10
5278 beoordelingen
Schrijf beoordeling

JOHN DREESSEN

4/10

Betere communicatie tussen monteurs en bewoners .

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een cv-ketel van Volta Limburg wel/niet aanbevelen?

Cv-Ketel goed geplaats ,maar afwerking diverse werkzaamheden slecht afgewerkt ,roosters bakkamer/wc geen zelfregelende rooster ,geen montagebus en afsluitring door monteur alleen voorzetkapje geplaats en ook nog verkeert omgezet en gekit tegen de want .
Nieuwe afzuiging op het dak gekregen moest groter gat gemaakt worden en totaal niet afgewerkt en opnieuw geïsoleerd gewoon open gelaten .
Afzuigbuizen op de zolder trekken valse lucht aan ,niet goed in elkaar gezet ,
Nieuwe want op badkamer niet geschilderd .

Welke van de hieronder getoonde aspecten waren voor u doorslaggevend in uw keuze voor een leverancier van een cv-ketel? Kies max 3 antwoorden

Persoonlijk advies

Wat viel u in positieve zin op?

Niets


Score voor Volta NXT cv-ketels: 2/5