Communicatie kan denk ik stukken beter. Informeer klanten over de verwachte levertijd. Reageer tijdig op vragen. Wees pro-actief. Controleer na installatie of alles naar tevrednheid is verlopen etc, etc. Volta Limburg heeft op mij geen professionele indruk gemaakt

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een airco van Volta Limburg Airco wel/niet aanbevelen?

De communicatie was ver onder de maat. levertijd is niet nagekomen. Geen tijdig bericht ontvangen. In de communicatie een dikke onvoldoende

Welke van de hieronder getoonde aspecten waren voor u doorslaggevend in uw keuze voor een leverancier van een airco? Kies max 3 antwoorden

Prijs/kwaliteit verhouding, Alles-in-1-pakket (aanschaf en installatie)

Wat viel u in positieve zin op?

De installateur

Reactie Volta Limburg Airco:

Dank voor uw review. Wat vervelend dat u niet tevreden bent over onze communicatie. Normaliter zetten wij een installatie datum vast en indien niet tijd leverbare toestellen informeren wij de klant hiervan. Het is tevens niet haalbaar om bij elke klant een na controle te doen dus proberen wij dit wel doormiddel van steekproeven bij geplaatste items. Wij nemen uw tips mee in onze interne besprekingen en hopen u in de toekomst beter van dienst te zijn.

Score voor Volta Limburg Airco: 1/5