Als mensen vragen voor een plaatsing van de buitenbak op het garagedak kan dat wel en bij ons zeiden ze dat het niet kon. En nu is die geplaatst achter in de tuin onder de overkapping op de grond terwijl we liever hadden op het garage dak. Nu zit de airco achter in de woonkamer en wij hadden die liever voor gehad. Nu verwarmd die niet de zithoek wat eigenlijk de bedoeling was. Het advies wat we kregen hebben we opgevolgd maar nu blijkt het advies niet helemaal juist is geweest want de adviseur zei dat de airco makkelijk de hele woonkamer kamer kon verwarmen maar dat klopt niet.

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een airco van Volta Limburg Airco wel/niet aanbevelen?

Als de adviseur de juiste info geeft dan wel maar nu twijfelen wij

Welke van de hieronder getoonde aspecten waren voor u doorslaggevend in uw keuze voor een leverancier van een airco? Kies max 3 antwoorden

Alles-in-1-pakket (aanschaf en installatie)

Wat viel u in positieve zin op?

Niks

Reactie Volta Limburg Airco:

Dank voor uw feedback. Wat vervelend dat u niet heeft gekregen waar u op gehoopt heeft en het resultaat niet naar verwachting is. Heeft u het verhaal nogmaals terug gekoppeld aan de desbetreffende adviseur? Wellicht dat wij u hierbij kunnen helpen om toch nog eens om opheldering te vragen. Indien u wenst hier nog eens over te spreken kunt u uiteraard contact met ons opnemen via 088-0278920.

Score voor Volta Limburg Airco: 4/5